Existuje cesky modul do APACHE 1.3.4?

Ivo MACHULDA sales na tmexpert.cz
Čtvrtek Březen 4 20:20:34 CET 1999

TM expert, The Best INTERNET CAFE in Frydek-Mistek wrote:

> Dobry den,
> mozna je to pro Vas blby a trivialni dotaz, a le nemohu nikde najit
> modul cestiny do APACHE 1.3.4. Pomuze mi nekdo?
>
> Dekuji Ivo MACHULDA

Zdravim jeste jednou ve spolek,
mockrat dekuji, ze jste mi pomohli v reseni mych technickycjh dotazu.
Vratim se
jeste k te CA, po ziskani informaci od Vas i z internetu tvrde uvazuji,
ze by
nemusela byt az zas takova "nuda" CA provozovat. Uvazuji dost silne o
tom, ze
bych CA - ceskou klicenku zridil sam. Narazim pri tom vsak na 2 zakladni

problemy:

1. Jak to zaridit , aby si lidi nechali podepisovat sve klice zrovna u
me.
2.  Jak pokryt naklady s tim spojene.

JESTLI NIZE UVEDENE PROHLASENI POVAZYJETE ZA KOMERCNI TAK ME PROSIM
OMLUVTE
PISI HO V ZAJMU DOBRE (VEREJNE) VECI Z ME STRANY JSE BUSINES STRANOU

Chtel bych Vas ( vsechny co mate o tuto problematiku zajem ) timto
vyzvat k
spolupraci na prpjektu CA,
ke komunikaci pouzijte prosim muj mail. --

S pozdravem Ivo MACHULDA