Cert. autorita (bylo: Existuje cesky modul do APACHE 1.3.4?)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Březen 4 16:19:21 CET 1999

Thu, Mar 04, 1999 ve 02:14:18PM +0000 Tom Mazouch napsal:

| Ehm...nejaxem to nepochopil, co ze by si vzali? Ze by nekdo nekomu dal
| certifikacni autoritu?

ta spolecnost by si udelala Certifikacni Autoritu, jejiz certifikat by si
mohl zavest vsichni zajemci.

| Vzajemna certifikace autorit (vytvoreni stromu) ma ten hacek, ze se
| smerem nahoru prenasi zodpovednost. Kdo si to vezme na triko?

no ta spolecnost by si overovala, ze napr. kdyz chce firma Sony certifikat
podepsat a ma unitr napsano Sony, ze je to skutecne Sony (napr. dle ZL, OR
apod.)

milan

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."