proxy pro http

Petr Vanicek vanicekp na vinnetou.site.cas.cz
Pátek Březen 5 09:29:10 CET 1999

Dobry den,

Ma problem s vyberem vhodneho proxy serveru pro WWW, mam sit zhruba:

 ----------               -------------               -------------
|          |             |             |             |             |
| SIT MOJE |-------------| linux router|-------------|Externi proxy|
|          |             |             |             | neni moje   |
 ----------               -------------               -------------

Problemem je ze bych potreboval pristup na WWW v me siti, pricemz
externi proxy, do ktere se neda zasahovat, neumi smerovat do meho
linux routeru. Takze router ji jeste vidi, ale to co je za nim ma smulu.

Uvazoval jsem o necem co vy se chovalo jako proxy respektive forwardovatko
paketu na onu proxy co je za tim Nema nekdo predstavu cim by to slo udelat?

Neni nutne delat cache stranek, to jiz dela ta externi proxy.

			Dik za kazdou radu

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |