S/MIME client / knihovny

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Pátek Březen 5 14:12:39 CET 1999

> No S/MIME jak se zda, je zname jen proto, ze je implementovano v MS Outlook
> Express a Netscape Messanger.

Myslim ze toto nie je "len", ked je to vyse 50% internetu :-)

> Napad to mozna spatny nebyl, ale tim, ze se
> zamerne poskodilo sifrovani (40 bitu - strach pred vladou USA) tak verim, ze
> se timto S/MIME odsoudilo do zaniku a prijde neco co zadnych 40 bitu nikdy
> nezazilo, napr. OpenPGP.

S/MIME nema poskodene sifrovanie! To maju len exportne verzie Netscape a
MS. Ja mam Netscape+fortify a S/MIME mi ide plnou silou 128 symetrickych
bitov.

S/MIME ma ovela lepsie postavenu architekturu aj standardy ako PGP. Ale
nerad by som zopakoval flame war na tuto temu ktore nastastie skoncilo
pred par tyzdnami na security na rak.isternet.sk. Kto ma zaujem, obratte sa
na archiv tej konferencie.

--
                                 Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                                        http://storm.alert.sk