RedHat upgrade

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pátek Březen 5 14:33:40 CET 1999

"Jan Stanik" <jstanik na stn.sutn.gov.sk> wrote:
>     Po dlhsom case som vyskusal upgrade RedHat-u z verzie
> 5.0 na 5.2, no po uspesnom (?) naistalovani nefunguje bootovanie
> cez LILO. Vzdy zastane na LI a uz sa nepohne. Z rescue diskety ide
> nabootovat bez problemov, rovnako instalacia na cisty disk bezi, len
> po upgrade robi lilo psie kusy. Mozete mi prosim poradit ako to
> rozbehat?

  Mne se stalo uplne pri tomtez uplne totez. Hrani s programem lilo nevedlo
k cili, takze jsem nakonec na jednu volnou partitition ninstaloval novy RH
5.2 a zjistil jsem, ze po upgradu chybel soubor /boot/initrd-2.0.36-3.img.
Bohuzel nevim, jestli jeho obsah zavisi na konfiguraci ci na necem jinem
nebo ne. Pripada mi, ze puvodni problem byl v tom, ze instalacni program
nemel /dev/sda*, takze initrd* nedokazal zkopirovat.

                                                    S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229