Kernel panic - shoot Andy :-)

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Pátek Březen 5 21:47:01 CET 1999

Ahoj,

> dneska mi jeden pocitac pod rukama zcista jasna zarval
> psyche kernel: Kernel panic: Aarggh: attempting to free lock with active
> block list - shoot Andy

/usr/src/linux/fs/locks.c:163

> bohuzel kontaktovat nekoho, kdo by ten pocitac nahodil,
> nejak nemuzu, takze nic vic zatim nevim, ale chtel bych
> se  zeptat, jestli nahodou netusite, oc se jedna, pripadne
> jestli neco takoveho je znamo jako vec fixnuta v novsich
> kernelech (na tom stroji je 2.0.33, bohuzel nejsem jeho
> spravce).

Mno, co jsem jenom nahlid do zdrojaku, tak tohle je i ve 2.2.2, ale jenom
doufam, ze us je osetreno volani locks_free_lock() natolik, aby to
nedopadlo jako u toho pocitace, kdes byl ty ... :)

> Btw nevite, kdo ze je Andy? :-)

Andy Walker <andy na lysaker.kvaerner.no>  ((snad sem to opsal dobre))

S pozdravem
                          M.S.

 -=- Michal Safranek <safranek na jhrnet.cz> -=-
     Who is General Failure and why is he
        reading my hard disk ?