Fw: failure notice

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Březen 6 14:30:20 CET 1999

"Petr" wrote:
: Teda, reknu Vam, uz dlouho jsem nemusel takto 10x se pokouset nekam domailovat, jako k vam, toto je uz nekolikata vracena message....
: Mate to zrejme paranoidne nastaveno. Az budu chtit, aby se mi nikdo nemohl
: domailovat, najmu Vas k instalaci a konfiguraci mailserveru :)))))
[...]
: ><info na linux.cz>:
: >Sorry, no mailbox here by that name. (#5.1.1)

	Na tom neni nic tezkeho - adresa info na linux.cz nikdy neexistovala.
Myslim ze ani daleko vetsim poctem mailu na info na linux.cz byste nezpusobil,
aby tato adresa vznikla. To musi prijit spravce systemu, rozhodnout se
ze chce prijimat postu pro adresu info na linux.cz, a pak budto vytvorit
ucet, nebo alias.

	Naproti tomu povazuji za hulvatstvi otravovat s takovymto mailem
v konferenci linux na linux.cz 500+ nevinnych lidi. Pokud si myslite, ze je
neco v neporadku s postou v dane domene, byva zvykem kontaktovat adresu
postmaster na domena a ne vylevat si svoji spatnou naladu ve verejne konferenci.

	S pozdravem

-Jan Kasprzak, spravce konference linux na linux.cz

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //