Problem se statickou ARP tabulkou

Lukas Macura Lukas.Macura na opf.slu.cz
Sobota Březen 6 13:30:39 CET 1999

Dobry den, nedavno tady probihala rec o tom, ze kdyz chci priradit napevno
HWADDR<>IP, musim pouzit staticky ARP. Nejak mi ale uteklo, jak to udelat.
Existuje nejaky prepinac pri bootu nebo prepinac programu arp, ktery by
byl schopen to zajistit? Myslel jsem si, ze bude stacit nahrat napevno ze
souboru /etc/ethers IP adresy a k nim prirazene HW adresy a bude to, ale
system, i kdyz mu to takhle udelam, stejne prida dalsi radek do sve
interni tabulky a vubec ho nestve, ze pro jednu HW adresu tam ma dve IP.

Da se to nejak vyresit ?

Predem diky.

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo ***