efax a data comm

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Sobota Březen 6 22:45:23 CET 1999

Dobry den,

Upresnim, teraz sa s tym hram. Aj ked je na skatuli DeskPorte 56k voice
napisane Class 1 mgetty ho zisti ako Class 2, chybu vyhlasi len pri teste
na Class 2.0 - takze faxuje sa s nim OK

>Ja pouzivam mgetty-1.1.14-5, (RH 5.2 a 2 modemy na pripojenie zvonku -
>data) testoval som chvilu prislusny sendfax.
>Deskporte 28.8P V.34, mgetty sendfax ho otestuje ze je class 2, ale
>tvrdi ze je busy a skonci.
>Druhy modem je Welltronix 3314, mgetty ho otestuje, vyhlasi, ze nie je
>class 2 a skonci.

Ziadna vyhra. Ale mam taky pocit, ze povodna otazka sa tykala konkretne
DeskPortu. Takze s tymto ide faxovanie pod Linuxom veelmi pekne...

>IMHO je to prave naopak. class 1 podporuje efax a hylafax.

Suhlas, obcas sa treba pozret aj do nejakeho README.
Pomylilo ma, ze ho testuje aj na Class 1. Na co mu to potom je???

>Srdecne zdravim

Napodobne, pekny den :-)

Vlado