IOL

Roman LISZKA liszak na iol.cz
Neděle Březen 7 10:05:55 CET 1999

Nathan L. Cutler wrote:

> [...]
Tak to se mi stava taky, snizil jsem maximalni rychlost modemu a sice
teoreticky pomaleji, ale celkove rychleji funguji. Modem byl totiz moc
optimisticky a chtel komunikovat rychleji, nez linka dovolovala, ale
narust chyb byl neumerny a tak doslo k celkovemu zpomaleni. Pouzivam
Supra Express 33600.

> ALE z nejakeho duvodu ta prvni, rychlejsi varianta funguje pouze Po-Pa od 7.00
> do 19.00, jindy to hlasi mail.iol.cz nameserver lookup failed a postu musim
> odeslat pomoci druhe varianty. Jde zrejme o opatreni na strane Telekomu (asi
> chteji zamezit pretizeni mailserveru?), nicmene mam 2 otazky:
>
> 1. setkal se s timto jevem nekdo?
Ano, viz mou osobou vyvolana diskuze v teto konferenci dne 16.11.1998
> 2. vi nekdo, jak to zaridit, aby DSmail.iol.cz fungovalo i mimo spicku?
No tehdy jsem telefonoval na jejich hot line jako divy, rozebiral
problem v konferenci, ale nakonec jsem presel na sendmail 8.9.1 a
nastavil jej podle sveho nejlepsiho mineni a od te doby funguje vse O.K.
V souboru sendmail.cf mam:

DS telecom.cz

a v mailertable radek:

telecom.cz esmtp:[mail.telecom.cz]

a pomoci hash jsem jej prelozil do mailertable.db

> Nathan Cutler

Ing. Roman LISZKA				NewCom Trinec
mailto: newcom na telecom.cz			Jablunkovska 241
tel.+fax.: +420 659 21018, GSM +420 603 344611	739 61 Trinec 1
http://web.telecom.cz/newcom			Czech Republic