Diky za odpovedi

Lukas Macura Lukas.Macura na opf.slu.cz
Pondělí Březen 8 08:38:46 CET 1999

Dekuji vsem, kteri mi poradili jak s problemy dynamickych knihoven
pdflatexu. Situace je asi takova, ze kdyz jsem trochu povrtal do
dynamickych knihoven, aby mi jel pdflatex z rpm, tak mi zase nejely
standardni veci slackware (napr. groff). Takze jsem to musel prehosit
zpatky. (A zase nejede pdflatex). Zacinam si pripadat jako ve Windows. Od
te doby co se objevilo glibc2 a zacalo se protlacovat, nic neni s nicim
kompatibilni.  Ma nekdo zkusenosti, jestli by pomohlo totalni smazani
knihoven a prehrani novymi, ze slackware 3.6 ? Ten ma nejakou podporu pro
glibc2 ...

No a diky i za ten arp. Hledal jsem ten parametr pro staticky arp primo
pod prikazem arp a nenasel jsem. Nenapadlo me zkusit ifconfig -arp. :)

S pozdravem

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo ***