Obnoveni souboru

Pondělí Březen 8 19:13:54 CET 1999

Josef Sokol <xsokj03 na vse.cz> writes:

> Slysel jsem, ze je mozne v Linuxu obnovit smazany soubor

Podivejte se na Ext2fs-Undeletion Mini-HOWTO, napr.
ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO/mini/Ext2fs-Undeletion

Jedna se o pomerne stary dokument( 4 August 1997) - pokud je tam neco
zastaraleho, bylo by dobre upozornit autora.

> (coz dle meho nazoru v Unixu principialne neni mozne).

Spis je to vlastnost daneho filesystemu, nikoliv Unixu. Domnivam se,
ze soubor smazany ve FAT FS pod Solarisem pujde obnovit stejne, jako
kdyby byl smazany pod MS-DOSem. Ale uznavam, ze obdoba undelete v
mtools neni.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR