PalmIII a pine foldery

Michal Choura xchoura na fel.cvut.cz
Úterý Březen 9 00:54:11 CET 1999

Čau,

Petr Skoda <skoda na sunstel.asu.cas.cz> wrote:

 > Podle clanku v LN soudim, ze se PALMIII stava doplnkem linuxoveho
 > pocitace, proto se ptam - nevi nekdo jak zkonvertovat folder v linux pine

:-)

 > tak aby se dal strcit hotsyncem do PALMIII a tam se objevil v aplikaci
 > mail jako jednotlive maily ?

Já osobně synchronisaci mailů nepoužívám, mých několik set => několik
MB pošty denně by se mi do pilota nevešlo, ale mělo by to jít přes
pilot-mail z balíku pilot-link. Ten ale vyžaduje vstup jen přes POP3,
nejspíše kvůli lockování při přístupu k mailboxu z více programů
současně.

Ale existuje ještě několik dalších balíků, které umějí poštu
synchronisovat. Podívej se na http://www.pilotgear.com do sekce
'Desktop Software: Unix', určitě něco najdeš.

(mc)
--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/