PalmIII a pine foldery

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Březen 9 12:54:40 CET 1999

On 9 Mar 1999, Michal Choura wrote:

>  > tak aby se dal strcit hotsyncem do PALMIII a tam se objevil v aplikaci
>  > mail jako jednotlive maily ?
>

> Já osobně synchronisaci mailů nepoužívám, mých několik set => několik
> MB pošty denně by se mi do pilota nevešlo, ale mělo by to jít přes
> pilot-mail z balíku pilot-link. Ten ale vyžaduje vstup jen přes POP3,
> nejspíše kvůli lockování při přístupu k mailboxu z více programů
> současně.

Diky ,za odpoved, problem je v tom, ze se mi nechce prave jen kvuli
pilotovi instalovat POP ci dokonce IMAP (diry do bezpecnosti a prace
navic), kdyz uz mi procmail krasne vyrobi incoming pine foldry. Takze bych
si ho jen zkonvertoval do databaze a nahral do pilota. JInak vim, ze
existuje TGpostman, Multimail apod ale prave ta komunikace se mi nelibi.

Kdyz uz o tom je rec, a nejde-li to jinak - ktery server IMAP nebo POP3 by
jste doporucovali instalovat ? Aby to nebyla zbytecna dira do bezpecnosti
a byl z tohoi iny uuzitek nez jen pro pilota - napr Netscape mail apod ?

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *