Sendmail - konference

Pavel Czepczor Czepczor na trz.cz
Úterý Březen 9 09:11:17 CET 1999

 Dobry den,

dotaz 1>
 vim ze pro Sendmail existuje samostatna konference na listserv na muni.cz .
Ale nemuzu se tam prihlasit. Je funkcni ? Jak se da do ni prihlasit ?

dotaz 2>

Jak bezpecne umoznit pristup napr. telnetem urcite domene zvenci do vnitrni
site. Ipfwadm neni mozne pouzit, protoze  Linux neni gateway,ale ma dve
rozhrani INTERNET a INTRANET .Vnitrni sit ma vice segmentu , ktere nejsou na
sebe zavisle. Zkousel jsem sockd ,ale asi mi neco chybi.
etc/socks5.conf
  auth - - -
permit - - 172.25.28. - - -
permit - - domena.cz 172.25.28.24 - 23

Podle dokumentace by mel byt pristup z domena.cz na vnitrni pc 172.25.28.24
telnetem.
Nebo je lepsi Delegated ?

Pavel Czepczor
Czepczor na trz.cz