LILO konfigurace

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Březen 9 13:07:18 CET 1999

Zdravim,

> a) bootoval jste ze stejneho pocitace a tudiz pri stejnem rozlozeni disku
> a partition
> b) pri zapisu lila i pozdejsim bootu je disketa stale fd0
> Kdyby vam popsany pripad nefungoval, bylo by to opravdu smutne :)
>
> V inkriminovanem pripade vsak jde o to, ze je potreba vytvorit bootovaci
> disk z hdb, ale pak z neho bootovat jako z hda. Bohuzel to nemam kde
> vyzkouset, takze opravdu pouze teoretizuju.

   Ja si myslim, ze by melo (napr. pres disktab) stacit Lilu vysvetlit,
ze disk je sice hdb, ale jeho BIOSove cislo je 0x80. Nikdy jsem to ovsem
v praxi nezkousel.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/