LILO konfigurace

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Březen 9 12:29:55 CET 1999

Dne 9. 3. 1999 jan.hreho na st.sk napsal:

> A skusal ste to? Alebo to de facto odmietate! Prave teraz som to
> specialne skusal z disketou.
> 1. Sformatoval som ju na ext2fs
> 2. Na hda2, kde mam linux som opravil lilo.conf
>
>  boot= /dev/fd0
>  .
>  .
>  .
>  image =
>  	.
>  	.
>  	.
>  	root= /dev/hda2
> 3. Spustil som lilo
> [...]

To je uplne neco jineho:
a) bootoval jste ze stejneho pocitace a tudiz pri stejnem rozlozeni disku
a partition
b) pri zapisu lila i pozdejsim bootu je disketa stale fd0
Kdyby vam popsany pripad nefungoval, bylo by to opravdu smutne :)

V inkriminovanem pripade vsak jde o to, ze je potreba vytvorit bootovaci
disk z hdb, ale pak z neho bootovat jako z hda. Bohuzel to nemam kde
vyzkouset, takze opravdu pouze teoretizuju.

Poznamka: doufam, ze slo o reakci na muj prispevek. Smazal jste totiz
kompletne originalni text, takze to nevim jiste. Pokud ne, tak se omlouvam
:)

S pozdravem