Logrotate a nasledna obsluha

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Březen 9 12:47:38 CET 1999

Dne 9. 3. 1999 Jan Skarabela napsal:

> Prosim o radu s logrotate. Po odrotovani logu bych chtel spustit
> zpracovani a nevim jak to dostat do configuraku pro logrotate.
> Paklize pridan
>  "postrotate
>     /usr/bin/program
>   endscript
>  "
> Tak to nejede. Taky by mne zajimalo, zda-li je mozne davat mezi

Ty uvozovky jste napsal jenom do toho mailu, nebo je mate i v tom konfigu?
Ty by tam byt nemely.

Jinak me funguje presne toto:

/var/log/messages {
    postrotate
    /usr/bin/killall -HUP syslogd
    set >/xxx
    endscript
}

> postrotate a endscript primo prikazy shellu. Z dokumontace mi to nebylo

Asi ano, protoze ve vyse uvedenem (testovacim) prikladu bez problemu funguje
treba prave ten set.

S pozdravem