Apache a mod_dir

Jan Skarabela linux na brno-city.cz
Pondělí Březen 15 10:44:17 CET 1999

Dobry den,
potreboval bych pomoci s nastavenim Apache aby mi fungovaly uzivatelske
cesty s /~.

U Apache 1.2.x mi funguji bez problemu, u 1.3.4 mam problemy. Modul
mod_dir je prikompilovany, UserDir parametr nastaveny, prava adresare
podle UserDir u uzivatelskych uctu spravne nastavena a Apache stale hlasi,
ze uzivatel (pod kterym bezi Apache) nema do adresare pristup (chyba se
nezaznamena do Error_log, ale pouze do Access_log jako 403). Nastaveni
pristupovych prav pro adresare u Apache je pouze :
<Directory "/usr/local/apache_inst/htdocs">
  Options Indexes FollowSymLinks ExecCGI
  AllowOverride None
</Directory>
.

Kde delam chybu, co mi chybi v nastaveni? Dekuji.

J.Skarabela, Magistrat mesta Brna