LILO konfigurace

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Březen 9 13:17:32 CET 1999

Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:

> To je uplne neco jineho:
> a) bootoval jste ze stejneho pocitace a tudiz pri stejnem rozlozeni disku
> a partition

   To by nemelo vadit.

   Samozrejme v lilo.conf je nutne mit takove hodnoty, aby se soubory,
jejichz rozmisteni program lilo zjistuje, cetly z onoho druheho disku
(je vhodne pouzit jiny soubor nez /etc/lilo.conf a lilo spustit pomoci
lilo -C soubor). Problemy by nastaly pouze tehdy, kdyby program lilo
pouzil nektery z parametru z lilo.conf nikoli na zjisteni jmena souboru
v dobe sveho behu, ale zapsal by jej nekam do boot loaderu (treba ne
textove~, ale jako cisla zarizeni). Pak by po prestehovani disku byly
ty hodnoty spatne. Mam ale takovy pocit, ze tam zadny takovy parametr
neni. Samozrejme se pri prestehovani disku nesmi zmenit jeho geometrie.

> b) pri zapisu lila i pozdejsim bootu je disketa stale fd0

   To je jedno. V boot sektoru uz zadne odkazy na tyz boot sektor nejsou,
takze zalezi jenom na tom, aby se pri bootu ten sektor zavedl do pameti a
spustil.

                                                      S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229