LILO konfigurace

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Březen 9 14:17:14 CET 1999

Dne 9. 3. 1999 Petr Kolar napsal:

>    To by nemelo vadit.
>
>    Samozrejme v lilo.conf je nutne mit takove hodnoty, aby se soubory,
> jejichz rozmisteni program lilo zjistuje, cetly z onoho druheho disku
> (je vhodne pouzit jiny soubor nez /etc/lilo.conf a lilo spustit pomoci
> lilo -C soubor). Problemy by nastaly pouze tehdy, kdyby program lilo
> pouzil nektery z parametru z lilo.conf nikoli na zjisteni jmena souboru
> v dobe sveho behu, ale zapsal by jej nekam do boot loaderu (treba ne
> textove~, ale jako cisla zarizeni). Pak by po prestehovani disku byly
> [...]

Pak uz me tedy napada jedina vec, ktera by to mohla znemoznit, a to jak
vypada odkaz na image kernelu. Podle me musi nekde mit poznaceno, ze ho musi
tahat z hdb, sektor xy. Jediny dalsi parametr, ktery to muze urcovat by byl
root a ten to urcite nebude, protoze kernel preci nemusi byt na partisne,
ktera je zaroven i root filesystem.

S pozdravem