Mrzne mi linux pri startu ixek II - Cirrus

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Úterý Březen 9 15:33:06 CET 1999

Abych vse uvedl na pravou miru

Hardware - 486 VLB board, grafika VLB Cirrus 5428 (1Mb), 20 Mb Ram

Jak jsem se docetl v dokumentaci karty maji problemy s pameti vetsi
nez 16 Mb. Avsak jsem nevycetl zdali jsou nejak konkretne resitelne.
Pro praci s 64k potrebuji option linear. Udajne by to melo fungovat
kdyz se nastavi dobre Membase. Ale ani jednaz doporucenych mi
nepomohla. Otazka tedy zni podari se mi vubec rozbehnout s 20 Mb Ram
tuto video kartu na 64k barvach?

                                   dabel