Mrzne mi linux pri startu ixek II - Cirrus

Úterý Březen 9 16:18:24 CET 1999

Daniel Teufel (teufeld na k332.feld.cvut.cz) wrote:
:
: Abych vse uvedl na pravou miru
:
: Hardware - 486 VLB board, grafika VLB Cirrus 5428 (1Mb), 20 Mb Ram
:
: Jak jsem se docetl v dokumentaci karty maji problemy s pameti vetsi
: nez 16 Mb. Avsak jsem nevycetl zdali jsou nejak konkretne resitelne.
: Pro praci s 64k potrebuji option linear. Udajne by to melo fungovat
: kdyz se nastavi dobre Membase. Ale ani jednaz doporucenych mi
: nepomohla. Otazka tedy zni podari se mi vubec rozbehnout s 20 Mb Ram
: tuto video kartu na 64k barvach?

Bohuzel... ja mam doma to same, tak jsem se o to zajimal. Tahle
karta umi mapovat pamet jen na 14 MB RAM. Takze kdyz mas vic, tak
nesmis pouzit linearni mapovani. A bez linearniho mapovani XFree
neumi vic nez 256 barev. :-( Windows 95 to umi. :-((

Pry se to da nejak hardwarove upravit - preskrabnout nejake kontakty,
prepajet je jinak a pak ta karta bude mapovat pamet jinam, vim ze
v tom navodu bylo neco nad 32 MB (takze muzete pouzit v pohode az 32
MB RAM). Ja jsem to nezkousel, mam tu videokartu integrovanou s IDE
radicem, FDD radicem a IO porty, takze bych si ji nerad odpalil.

Leos Bitto