Nehrajici midi

Úterý Březen 9 15:45:23 CET 1999

Oto Buchta pise:
:Ahojte,
:nakonfiguroval jsem si krystalku CS4232, pekne mi zvuci wavy, ale s cimkoli
:jinym ma problemy. Vsechno jsem nacpal do jadra, jsem zkousel prihravat moduly
:a /etc/isapnp, ale nejlepsi pripad byl nasledujici:
	Zkusil jste postup podle linux/Documentation/sound/CS4232?
Pise se tam o pouziti modulu, ne primo v jadre. A konkretne:

:To get MIDI facilities add
:
:        insmod opl3 io=*
:
:where "io" is the I/O address of the OPL3 synthesizer. This will be shown
:in /proc/sys/pnp and is normally 0x388.

--

--Zdenek Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>