Nehrajici midi

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Středa Březen 10 10:10:54 CET 1999

Dne Út, 09 březen 1999 Zdenek Pytela napsal(a):
>Oto Buchta pise:
>:Ahojte,
>:nakonfiguroval jsem si krystalku CS4232, pekne mi zvuci wavy, ale s cimkoli
>:jinym ma problemy. Vsechno jsem nacpal do jadra, jsem zkousel prihravat moduly
>:a /etc/isapnp, ale nejlepsi pripad byl nasledujici:
>	Zkusil jste postup podle linux/Documentation/sound/CS4232?
>Pise se tam o pouziti modulu, ne primo v jadre. A konkretne:
>
>:To get MIDI facilities add
>:
>:        insmod opl3 io=*
>:
> [...]

Za prve nechapu, proc by to melo jit jako modul a ne jako primo zakompilovane
do jadra, a za druhe zkousel. Jak 2.0.36, tak 2.2.2 (kde mi, bohuzel, z mne
dosud neznameho duvodu nechtel ten modul nahrat. Hlasil chybu, ze nemuze
rozpoznat, pro ktery kernel byl modul zkompilovan, a to nepomohlo ani insmod
--force /lib/modules/2.2.2/misc/opl3.o).
Navic pokud je 0x388 default, tak proc nehraje, kdyz je v jadre?

A pokud jde o moduly, tak na hrani mi moduly moc nepomohly, protoze modul pro
CS4232 chtel AD1848, se kterym se pak bil. Proste parada.

Ale asi to vzdam s tim, ze se mi proste po roce a pul snazeni nepodari rozjet
ani jednu ze dvou zvukovek v jadre podporovanych. Zrejme u klavesnice sedi
nekdo, komu neni doprano si pod Linuxem zazvucet :-(

Telcontar