moduly + kerneld na 2.2.2

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Březen 10 10:17:57 CET 1999

>  : System : RH 5.1, kernel 2.2.2
>             ^^^^^^
> predpokladam ze vsetky potrebne upgrady su urobene....

Nejake upgrady jsem udelal (XFree86, isapnp ...), ale pokud vim nic,
co by souviselo s timhle. Co mate na mysli ?

>  :Jadro 2.2.2 melo zapnutou
>  : podporu modulu (CONFIG_MODULES=y, CONFIG_MODVERSIONS=y,
>  : CONFIG_KERNELD=y). V systemovych skriptech asi chyba mebude, protoze
>           ^^^^^^
> tu nieco nie je v poriadku. pre 2.2.X je kerneld nahradeny threadom
> v kerneli, rislusna polozka sa vola CONFIG_KMOD=y
Mozna to mam spatne opsane, ale je zvolene vsechno co je na prislusne
strance - vsechny 3 polozky. (Pak jsem se jeste dival na jiny stroj s
2.1.x a mozna jsem to spletl.)

> Inac mne autozavadzanie modulov funguje bez problemov (medzi inymi aj
> isofs), uz od kernelu 2.1.125 alebo tak az po 2.2.2
> A v systemovych scriptoch chyba bude, lebo spustaju kerneld, ktory
> je tak trochu zbytocny.
A co s tim ? Kde sezenu spravnou podobu skriptu ? To co tam mam je
vytvoreno instalaci a manualy a howto je ze stejneho obdobi.

S pozdravem

Miroslav BENES
mbenes na tenez.cz
0453/662388