moduly + kerneld na 2.2.2

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Středa Březen 10 12:12:52 CET 1999

Zdravim
problem by mohl byt s temi "nejakymi" upgrady. Ja jsem rozjizdel 2.2.x na
RH 5.0 a pouzil jsem upgrady urcene pro 5.2 (na ftp serverech je v
adresari updates pro 5.2 adresar kernel-2.2 a v nem jsou potrebne
balicky). Pro tento priklad jde predevsim o modutils (viz.
linux/Documantation/Changes) Navic mi to delalo presne to co rikate, kdyz
jsem nejprve skompiloval jadro a az pak nainstaloval modutils (obracene to
funguje).

--
Michal Kaspar

student VSE Praha