moduly + kerneld na 2.2.2

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Středa Březen 10 12:39:40 CET 1999

Miroslav BENES <mbenes na tenez.cz> wrote:
 :>  : System : RH 5.1, kernel 2.2.2
 :>             ^^^^^^
 :> predpokladam ze vsetky potrebne upgrady su urobene....

 : Nejake upgrady jsem udelal (XFree86, isapnp ...), ale pokud vim nic,
 : co by souviselo s timhle. Co mate na mysli ?

/usr/src/linux/Documentation/Changes

v tomto pripade ide hlavne o modutils, citujem:
   You need to upgrade to the latest version of modutils for the Linux
2.2 kernel.  This version will also work with your 2.0 kernel.

   Upgrade to at *least* these software revisions before thinking you've
encountered a bug!  If you're unsure what version you're currently
running, the suggested command should tell you.

- Kernel modules         2.1.121                 ; insmod -V

 :>  :Jadro 2.2.2 melo zapnutou
 :>  : podporu modulu (CONFIG_MODULES=y, CONFIG_MODVERSIONS=y,
 :>  : CONFIG_KERNELD=y). V systemovych skriptech asi chyba mebude, protoze
 :>           ^^^^^^
 :> tu nieco nie je v poriadku. pre 2.2.X je kerneld nahradeny threadom
 :> v kerneli, rislusna polozka sa vola CONFIG_KMOD=y
 : Mozna to mam spatne opsane, ale je zvolene vsechno co je na prislusne
 : strance - vsechny 3 polozky. (Pak jsem se jeste dival na jiny stroj s
 : 2.1.x a mozna jsem to spletl.)
 :> Inac mne autozavadzanie modulov funguje bez problemov (medzi inymi aj
 :> isofs), uz od kernelu 2.1.125 alebo tak az po 2.2.2
 :> A v systemovych scriptoch chyba bude, lebo spustaju kerneld, ktory
 :> je tak trochu zbytocny.
 : A co s tim ? Kde sezenu spravnou podobu skriptu ? To co tam mam je
 : vytvoreno instalaci a manualy a howto je ze stejneho obdobi.
 :

ja som to vyriesil tak ze som do /etc/rc.d/init.d/kerneld dopisal
pred prvy vykonavajuci sa riadok exit 0
alebo staci ten subor zmazat (ak teda neplanujete navrat
k staremu kernelu)

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |