Sendmail konfigurace

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Březen 10 13:22:46 CET 1999

Dobry den,

S tim presmerovanim jinak nevim... :-(

Radek Svoboda wrote:
> Zkusil jsem to, ale pak zadost o poslani mailu mimo domenu pri dial-up
> down je vracena s chybou "cannot relay".
Me to fungovalo...???
Podivejte se, zda je sendmail spousten take s volbou -bd (jako demon).
Mel by se Vam take objevit, pokud si date ps aefx | grep sendmail.
Objevi se tam?
Dalsi moznost: podivejte se do /etc/mail, zda nemate nejakou urcitou
domenu zakazanou... Blizsi udaje o souborech v tomto adresari zjistite,
pokud v souboru /etc/sendmail.cf zacnete vyhledavat relay...

Zdravi
Jan Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72