Sendmail konfigurace

Radek Svoboda svoboda na neovision.cz
Středa Březen 10 13:06:10 CET 1999

Jan Marek wrote:

> Dobry den,

> Tohle by, tusium, slo udelat pomoci aliases. Ale nevim to jiste, asi by
> to chtelo vyzkouset... (man aliases)

Bohuzel, mail aliases se tykaji pouze lokalnich uzivatelu. Ja potrebuji
lokalne distribuovat maily uzivatelu z cizi domeny.

> Ja jsem prisel na následující nastavení:
> v /etc/sendmail.cf jsem si nasel DeliveryMode a nastavil na deferred. V
> /etc/rc.d/init.d jsem ve spoustecim radku upravil parametr -q na 30s.
> Funguje to tak, ze si kazdych 30s vyzkousi, zda muze poslat dopisy,
> lokalni posle, ostatni ma ve fronte. (Aspon doufam). Po pripojeni by mel
> poslat i ostatni...

Zkusil jsem to, ale pak zadost o poslani mailu mimo domenu pri dial-up
down je vracena s chybou "cannot relay".

               Co s tim?

                                    Radek Svoboda
                                    Neovision s.r.o., Prague
                                    svoboda na neovision.cz