Nehrajici midi

Karel Dudasek Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
Středa Březen 10 14:39:59 CET 1999

Oto Buchta wrote:
> A pokud jde o moduly, tak na hrani mi moduly moc nepomohly, protoze modul pro
> CS4232 chtel AD1848, se kterym se pak bil. Proste parada.
>
> Ale asi to vzdam s tim, ze se mi proste po roce a pul snazeni nepodari rozjet
> ani jednu ze dvou zvukovek v jadre podporovanych. Zrejme u klavesnice sedi
> nekdo, komu neni doprano si pod Linuxem zazvucet :-(
Nejsi sam, ma MED 3931 v 2.0 s kterou bu=y mely alsa drivery bezet, ale
proste se mi nenajde ( Za... PnP ). At delam co delam, funguje mi jen
s OSS, ale nebavi me koukat na hlasku o case.
--
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz