RAID

Pilat.Vaclav na cdh.nkp.cz Pilat.Vaclav na cdh.nkp.cz
Středa Březen 10 14:47:00 CET 1999

Blackie wrote:

> V soucasne dobe take zjistujeme informace okolo HW RAIDoveho reseni na
> Linuxu a velmi zajimave vypadaji:
>
> Mylex AccelRAID 250, Ultra2 SCSI, i960 66Mhz, jednokanal - cca 25k Kc,
> Mylex ExtremeRAID 1100, Ultra2 SCSI, StrongArm 233 Mhz, 2/3 kanal, 32/64bit
>   PCI - cca 100k Kc.

Mrknete se treba na radice GDT:
http://www.icp-vortex.com/prod/prod_e.html
 - nativni podpora v jadre.
Pouzivame GDT6529RD (rijen 1998 za 4991 DM s 64MB cache)
(PCI na 1x SCSI UW + 2x FC-AL) - nativni podpora v jadre

externi radice SCSI-SCSI treba:
http://www.cmd.com/
http://www.infortrend.com/products.htm

Rackmount supliky na hotswap disky vyrabi napr.:

http://www.storagepath.com/8bfc.htm  (asi 144 000,- Kc)
http://www.trimm.com/products.html

Dodavatele sdelim radsi soukrome.
V. Pilat