zablokovane prihlasovani do domeny

Lukas Drbohlav lukasd na speedware.cz
Středa Březen 10 15:18:51 CET 1999

Super, muze za to samba a ja.

Dik Lukas Drbohlav

Dan Ohnesorg <dan na feld.cvut.cz> na 10.03.99 14:08:33

Odpovězte prosím  -  linux na linux.cz

Komu:  linux na linux.cz
Kopie:      (Na vědomí: Lukas Drbohlav/Praha/Speedware/CZ)
Předmět:   Re: zablokovane prihlasovani do domeny

> jakmile nabootuji RH 5.1, aniz bych to chtel, zablokuji komukoli z nasi
> site prihlaseni z windoze klientu do domeny.
> Povypinal jsem vetsinu portu, sluzeb se pri startu taky spousti
minimalne,
> IP mam z DHCP ktery je na PDC, klienti maji taktez IP z DHCP ale jiz se
> neprihlasi, stale
> nevim v cem je problem.

V smb.conf :-)))

Mate tam ve workgroup stejne jmeno jako je jmeno domeny? A je ta samba
nastavena na prihlaseni do domeny? Jak vysoky je os level?

Podle me diky rychlosti samby sezerete broadcasty, pres ktere klienti
mapuji sit a oni ani nevi, ze nejaka domena existuje.

zdravim
dan