pppd - IPCP nedorozumeni (long)

David Šauer davids na iol.cz
Čtvrtek Březen 11 05:05:43 CET 1999

    Jan> Dlouho a marne se snazim donutit pppd (2.3.5, 2.3.6) , aby se pripojil k
    Jan> memu ISP,
    Jan> jak to s uspechem provadeji windows95.

[...]

> [...]
    Jan> Failed
    Jan> --- cut ---
    Jan> Server (Cisco AS) proste vtipkuje. Technicka podpora mi
    Jan> ani po delsi komunikaci nepomohla, zjevne se v Linuxu
    Jan> neorientuje a jak 'sem se dozvedel, nema tu potrebu.
    Jan> (Mozna uz vite, ze se jedna o IOL, C.Budejovice).
    Jan> Zajimave je, ze (min.) prazsky server se chova spravne.
    Jan> Takze to vypada, ze me nuti
    Jan>  a) pripojovat se do Prahy (3.pasmo, zajasa Telecom)
    Jan>  b) odeprit Linuxu Internet (zaraduje se M$)
    Jan>  c) vloupat se do cisca a "opravit" ho
    Jan>  d) rozebrat podle RFC raw zaznam spojeni z win. a upravit si pppd

Zkusil jste si promluvit s techniky? To o tom "Could not determine IP
adress" mi to kdysi (kdyz Kladno prechazelo na ISDN) udelalo taky, ale
jakysi ing. Vogel (o je prehlasovane) to prompte vyresil. Funguje jak
2.3.5, tak poslednich 24h i 2.3.6.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)