mkisofs - rr extension only

Petr Vejsada pedro na nospam.exe
Čtvrtek Březen 11 15:00:54 CET 1999

          Preji krasny den,

Petr Cech pise tvorovi jmenem Petr Vejsada:

 PC> DOS kompatibility? Ja myslel, ze 8.3 je standard ISO a ostatni
 PC> jsou
 PC> prave jenom rozsireni. Pokud to nechcete v DOSu. tak si to vyplate
 PC> jako joliet.

Ano, ISO je 8.3, RR extension je 32 nebo 64 znaku (nejsem si jist).
Joliet bych ale neprecetl asi vubec nikde, takze to snad radeji ne :))).
 Shodneme se na tom, ze _pouze_ RR extension (t.j. bez 8.3 jmen, ktere
jsou pak na CD duplicitne) pomoci mkisofs udelat nejde. Mrknu jeste na
mkhybrid.

Mrknuto, nejde to zrovna tak. Takze jediny program, ktery to umi (o
kterem vim) je Gear 3.31 pro os/2. Zachova i mala/velka pismena. Je to
ponekud hloupe, bootovat do 2 systemu, ale zrejme budu image
pripravovat v os/2 :-((

                         Zdravi

                                        Petr (daemon _zavinac_ svoboda.
cz)