mkisofs - rr extension only

Čtvrtek Březen 11 15:53:22 CET 1999

Petr Vejsada (pedro na nospam.exe) wrote:
:
: Petr Cech pise tvorovi jmenem Petr Vejsada:
:
:  PC> DOS kompatibility? Ja myslel, ze 8.3 je standard ISO a ostatni
:  PC> jsou
:  PC> prave jenom rozsireni. Pokud to nechcete v DOSu. tak si to vyplate
:  PC> jako joliet.
:
: Ano, ISO je 8.3, RR extension je 32 nebo 64 znaku (nejsem si jist).
: Joliet bych ale neprecetl asi vubec nikde, takze to snad radeji ne :))).

Joliet prectete v dosu a vsech dalsich OS ktere tomu nerozumi se zkomolenymi
nazvy souboru (8.3), ve Windows 95/98/NT bez problemu, pod Linuxem take bez
problemu. Ja to pouzivam jako nejuniverzalnejsi format.

Leos Bitto