Programovani pro X

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Čtvrtek Březen 11 18:03:38 CET 1999

Dobry den,

rekneme, ze bych rad napsal nejakou vetsi aplikaci pro X, nejspis v
C++.
1. Muzete mi prosim poradit vhodnou literaturu (moznost nakupu pres
internet vitana, anglictina neni na prekazku)?
2. Pro vetsi projekt je asi potreba nejaka knihovna, ktera dela
cudliky apod., ze ano? Je takovahle knihovna nejaky ten
Motif/Lesstif? Muzete mi nejakou doporucit (+odkaz na literaturu a
pripadne prodejce)?
3. Existuji nejake knihovny, ktere ujednocuji kresleni na monitor a
tisk? Jak vlastne resi aplikace tisk - generuje PostScript, nebo
generuje neco presne podle tiskarny, nebo jak?

(Jsem C++ programator, ale zatim jsem psal hlavne pro Win32. Takze
bych si rad udelal jasno v tom, zac je v iXech pernik.)

Dekuji
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz