gcc vs. egcs

Petr Mojzisek P.Mojzisek na sh.cvut.cz
Čtvrtek Březen 11 18:19:48 CET 1999

Zdravím,

při práci na mém projektu jsem narazil na zajímavý problém.

Představte si situaci: Mám svůj program a sadu rutin pro čtení souboru v
jistém formátu. K těmto rutinám je příkládek (ozn. prog1). Jeho část
jsem víceméně zabudoval do svého programu (prog2).

Nejprve jsem používal gcc. Ten oba programy přeložil, avšak oba ve
stejném místě spadnou. Padá to v jedné ze sady rutin, o kterou tady jde.
Konkrétně to tam leze za alokované pole...

Pak jsem zkusil egcs. Prog1 se tvářil, že funguje a snad tomu tak i je.
Prog2 ovšem ne. Sice proleze ono kritické místo, kde to padalo při
překladu gcc, ale spadne o kus dál. A teď ten gól. Spadne to ve funkci
malloc. Jo. Proste to chytne SIGSEGV v mallocu.

Nevíte náhodou co s tím je? Proč nefunguje gcc? Proč to padá v knihovně?
Kdyby se někdo moc zajímal, projekt vystavím na síť.

Info o mém systému: RH 5.2 updated, CPU přetaktován, ale zatím žádné
chyby.

Díky
Mojža