100Mb karty pro Linux

Jan Prikryl prikryl na acm.org
Čtvrtek Březen 11 19:28:03 CET 1999

Dobry den vsem,

prave mam za sebou asi trihodinovy boj se serverem bezicim RedHat 5.1
(z urcitych duvodu jej nelze upgradovat) a 100Mbit kartou 3c905B.
Problem s ovladacem jsem vyresil zakompilovanim 3c59x.c verze 0.99H
(posledni stabilni verze stahnutelna ze stranky Donalda Beckera) do
jadra 2.0.36 (z urcitych duvodu nelze pouzit 2.2.x), ale po asi peti
minutach provozu se system resetuje - podle meho nazoru je to
ovladacem karty (i kdyz duvod muze byt i v hardware, ten stroj to po
pridani DDS pasky delaval, od doby, kdy je paska venku, bylo vse OK).

Dokazal by mi nekdo doporucit jinou 100MBit kartu, kterou bych mohl
zkusit?

-- JP
-- prikryl na acm.org