gcc vs. egcs

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Březen 11 23:20:27 CET 1999

Dne 11. 3. 1999 Petr Mojzisek napsal:

> Tak tomu taky rozumím. Zajímavé je, že tato skutečnost nenastane při
> překladu egcs.
> Tam to vypadá, že to sahá dobře.

To asi ne. Preci jenom jde o dva ruzne kompilery, takze binarka asi vypada
pokazde trochu jinak a to zrejme meni stav, ktery nastava pri behu programu.

> Tu EFence zkusím. Ale ještě jednou: ten prog1 pod egcs funguje!!!! Pod
> gcc ne.

Podle me jde pouze o momentalni stav a asi by za jinych okolnosti ten
program spadnul i kompilovany s egcs.

> Prog2 nefunguje podobojí a padá ve funkci malloc. Paměti je dost, ale to
> není zřejmě relevantní.

Kdyz si nekde prepisete stack nebo neco podobneho, spadne Vam program treba
ve funkci hello_world() :)
Zkuste efence a uvidite, jestli je to opravdu pad v malloc(). Ja myslim,
ze pricina je jinde.

S pozdravem