100Mb karty pro Linux

Čtvrtek Březen 11 20:46:02 CET 1999

Radek Vybiral (Radek.Vybiral na vsb.cz) wrote:
: >
: > > Dokazal by mi nekdo doporucit jinou 100MBit kartu, kterou bych mohl
: > > zkusit?
:
: Intel EtherExpress 10/100. Je to ve stroji Digital Prioris, ktery dela
: proxy cache s 2GB prutoku dat denne. Jede to na ve full-duplexu naprosto
: bez problemu jiz vice jak pul roku.

Pridavam se... S touto kartou od Intelu mam take pouze dobre zkusenosti.
Fungovala na prvni pokus a jeste se mi nestalo ze by delala byt jen
naznaky nejakych problemu.

A take mam spatne zkusenosti s 3COM 905B. :-( Drive mi nechodily ani 905
bez B), ty uz ted s poslednim driverem (0.99H) chodi, ale ta varinata B
porad blbne. :-( Ne ze by primo rebootovala pocitac, ale cas od casu
nahazi do logu spousty hrozivych hlasek a uplne prestane fungovat pripojeni
na sit. Pomuze jen ifconfig eth0 down & nove nahozeni.

Leos Bitto