100Mb karty pro Linux

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pátek Březen 12 00:26:58 CET 1999

On 11 Mar 1999, Leos Bitto wrote:

> A take mam spatne zkusenosti s 3COM 905B. :-( Drive mi nechodily ani 905
> bez B), ty uz ted s poslednim driverem (0.99H) chodi, ale ta varinata B
> porad blbne. :-( Ne ze by primo rebootovala pocitac, ale cas od casu
> nahazi do logu spousty hrozivych hlasek a uplne prestane fungovat pripojeni
> na sit. Pomuze jen ifconfig eth0 down & nove nahozeni.

   Tak nevim. Mam 905B v hodne pocitacich (ve stanicich i serverech) a
funguje dobre.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40012
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========