smbmount a jadro 2.2.1

Jirka Jurus jiri.jurus na spt.cz
Pátek Březen 12 00:19:59 CET 1999

Ahoj,
  nainstaloval jsem novy slackware 3.6, jadro 2.2.1, sambu 2.0.2 (doufam
ze ta cisla sedi). To mi chodi v pohode. Dal ale potrebuju nutne
mountovat sdilene adresare z Win k linuxu. To jsem pred tim delal
smbmountem ze smbfs 2.0.2. Ten mi s novym jadrem nejede, prelozit nejde a
patch v nem nesedi na jadro (zda se mi). Zkusil jsem i novejsi smbfs
2.1.3, ale se stejnym vysledkem. Pri pokusu pouzit smbmount, ktery jsem
pouzival s jadrem 2.0.35 a slackware 3.5, dostanu do syslogu hlasku, ze
potrebuje mount version 6. V distribuci je mount 2.5f.
Takze otazky:
1. Funguje nekomu smbmount?
2. Je nejake jine reseni?
Diky za veskere rady a nakopnuti spravnym smerem.
		Dobrou noc Jirka