smbmount a jadro 2.2.1

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Pátek Březen 12 09:50:16 CET 1999

Jirka Jurus <jiri.jurus na spt.cz> wrote:
 : Ahoj,
 :   nainstaloval jsem novy slackware 3.6, jadro 2.2.1, sambu 2.0.2 (doufam
 : ze ta cisla sedi). To mi chodi v pohode. Dal ale potrebuju nutne
 : mountovat sdilene adresare z Win k linuxu. To jsem pred tim delal
 : smbmountem ze smbfs 2.0.2. Ten mi s novym jadrem nejede, prelozit nejde a

pre 2.2.X jadra je treba iny smbmount

 : patch v nem nesedi na jadro (zda se mi). Zkusil jsem i novejsi smbfs
 : 2.1.3, ale se stejnym vysledkem. Pri pokusu pouzit smbmount, ktery jsem
 : pouzival s jadrem 2.0.35 a slackware 3.5, dostanu do syslogu hlasku, ze
 : potrebuje mount version 6. V distribuci je mount 2.5f.
 : Takze otazky:
 : 1. Funguje nekomu smbmount?

Ano, mne... aj ked nie celkom uspokojivo
Mam sambu 2.0.2, smbmount //pocitac/share -c "mount mnt" sa nepyta na heslo
ale rovno sa snazi nahlasit ako guest.
Musim teda napisat
smbmount //pocitac/share heslo -c "mount mnt"
a smbmount zostane visiet v pamati.
Odmountovat to potom nemoze uzivatel ktory to namountoval, to musi root.
(sambu som skusal z rpm-ka, potom som si skompiloval sam, rovnake
vysledky)
toto robilo s kernelmi od 2.1.125 (predtym som neskusal) az po 2.2.1

Je to celkovo trocha divne...

 : 2. Je nejake jine reseni?

mam pocit ze pre win existuje nfs server...

 : Diky za veskere rady a nakopnuti spravnym smerem.
 : 		Dobrou noc Jirka

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |