Squid - proxy

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Březen 12 09:57:17 CET 1999

On Fri, 12 Mar 1999, Pavel Czepczor wrote:

> Je sice pravda ze z duvodu nedostatku mista jsem definoval jenom
> mem 10 M
> swap 20 M
> ,ale ono to s tim normalne chodilo . No a pro tech 5 uzivatelu jim nehodlam dat
> vice mista. Potrebuji ho na postovni frontu.

To nevim  - vypada to dobre. Ja mel na msli pripad  treba MEM 5 / SWAP 500

> Filesystem         1024-blocks  Used Available Capacity Mounted on
> /dev/hda1              98498   42487    50925     45%   /
> /dev/hda2             149081   90168    51214     64%   /home

Kdeze vlastne mate tu cache od squidu ? Pokud na jednom z vyse uvedenych
svazku, mohl by byt problem v tom ze poslednich 50MB na svazku je jen pro
root-a a squid vetsinou bezi pod nobodym. Zkuste se pres su - user
prepnout do kontextu uzivatele pod kterym bezi squid a zjistit kolik
je tam pro nej doopravdy mista - treba take zkusit vytvorit soubor.