Squid - proxy

Pavel Czepczor Czepczor na trz.cz
Pátek Březen 12 10:48:29 CET 1999

Dne Fri, 12 Mar 1999 jste napsal(a):

>To nevim  - vypada to dobre. Ja mel na msli pripad  treba MEM 5 / SWAP 500
>
>Kdeze vlastne mate tu cache od squidu ? Pokud na jednom z vyse uvedenych
>svazku, mohl by byt problem v tom ze poslednich 50MB na svazku je jen pro
>root-a a squid vetsinou bezi pod nobodym. Zkuste se pres su - user
>prepnout do kontextu uzivatele pod kterym bezi squid a zjistit kolik
>je tam pro nej doopravdy mista - treba take zkusit vytvorit soubor.

Tak to jsem nevedel ze poslednich 50 MB na svasku je pro root.
Tim padem pokud bezi Squid pod nobody je mozne presunut Squid swap do svazku

Filesystem         1024-blocks  Used Available Capacity Mounted on
/dev/hda1              98498   45550    47862     49%   /
/dev/hda2             149081   83729    57653     59%   /home
/dev/hdc1             515161  284420   204132     58%   /usr
[root na moje/home]#
/dev/hdc1 kde je jeste 200MB , tak ze killnu proces squid /etc/rc.d/init.d
v /etc/squid.conf zmenim cestu na /usr/squid
vytvorim adresar squid v /usr. Udelam squid swap > squid -bz a pak
jenom spustim squid demona.
Je toto dobre reseni ?
Muzu to pouzit ?

Pavel Czepczor