Squid - proxy

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Březen 12 11:05:53 CET 1999

On Fri, 12 Mar 1999, Pavel Czepczor wrote:

> [...]
> Tim padem pokud bezi Squid pod nobody je mozne presunut Squid swap do svazku
>
> Filesystem         1024-blocks  Used Available Capacity Mounted on
> /dev/hda1              98498   45550    47862     49%   /
> /dev/hda2             149081   83729    57653     59%   /home
> /dev/hdc1             515161  284420   204132     58%   /usr
> [root na moje/home]#
> /dev/hdc1 kde je jeste 200MB , tak ze killnu proces squid /etc/rc.d/init.d
> v /etc/squid.conf zmenim cestu na /usr/squid
> vytvorim adresar squid v /usr. Udelam squid swap > squid -bz a pak

Jak jsem psal drive - vyzkousejte napred jestli je to skutecne tim.
Udelejte su - nobody a zkuste do adresare kde je ta cache zkopirovat
nejaky vetsi soubor odjinud. Pokud to nepujde - pak je to tim a ten
presun Vam pomuze.

Osobne bych presun udelal pres tar - zatarovat korenovy adresar cache,
rozbalit ho na jinem miste a puvodni adresar smazat. pak udelat symlink
na to nove misto. Pokud byla cache squidu treba ve /var/cache tak to
presunout do /home/cache a udealat ve /var link cache -> /home/cache