100Mb karty pro Linux + bootp BOOTROM

Pátek Březen 12 14:45:46 CET 1999

Petr Kristan (epos na pce.fairnet.cz) wrote:
: Zdravim a pripojuji se k puvodnimu dotazu ohledne 100Mb karty do
: linuxu a zaroven bych k ni jeste potreboval bootrom ktera umi BOOTP.
: Uz jsem myslel ze koupim 3Com 905, ktera ma svoji Triprotocol
: bootrom, kde predpokladam bootp, ale kdyz ctu ze v podstate v linuxu
: nefunguje, tak nevim.

Ono to neni tak jednoduche. Nekdo sem napsal ze mu nefunguje, ja jsem
se pripojil, a hned se ozvaly reakce jinych lidi ze jim funguje bez
problemu. Je mozne ze se proste jen opakuje to co 3com udelal s modelem
509 (ISA) - tam to ze zacatku, nez to vychytali, hodne zalezelo na tom
z jake varky ta karta byla; nektere v Linuxu fungovaly nadherne, nektere
ne. :-(

Bez problemu ovsem funguji karty 3com 905 (bez B na konci) - s nimi
drive sice take byly problemy, ale s aktualni verzi driveru uz funguje
dobre.

: Jeste jsem premyslel o Intelu ale tam jsem nevidel bootrom s bootp v
: nabidce.

Ja mam Intel EtherExpress Pro 100B a jednou jsem omylem (nezapojeny
harddisk) prisel na to ze ma bootrom primo vestavenou. :-) Snazila se
(aspon podle toho co to psalo) provadet DHCP. To by vam mozna mohlo
stacit, ne?

Leos Bitto