100Mb karty pro Linux + bootp BOOTROM

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pátek Březen 12 15:18:50 CET 1999

Leos Bitto wrote:

> Petr Kristan (epos na pce.fairnet.cz) wrote:
> : Zdravim a pripojuji se k puvodnimu dotazu ohledne 100Mb karty do
> : linuxu a zaroven bych k ni jeste potreboval bootrom ktera umi BOOTP.
> : Uz jsem myslel ze koupim 3Com 905, ktera ma svoji Triprotocol
> : bootrom, kde predpokladam bootp, ale kdyz ctu ze v podstate v linuxu
> : nefunguje, tak nevim.
>
> Ono to neni tak jednoduche. Nekdo sem napsal ze mu nefunguje, ja jsem
> se pripojil, a hned se ozvaly reakce jinych lidi ze jim funguje bez
> problemu. Je mozne ze se proste jen opakuje to co 3com udelal s modelem
> [...]

Presne tak ja mam 3 905B v jednom serveru a nedam nane dopustit.
Jadro 2.0.36 vcetne autodetekce vsech ctyr 3c905* karet :-)

[root na debian /proc]# cat /proc/ioports | grep 3c905
6500-651f : 3c905 Boomerang 100baseTx
6600-661f : 3c905B Cyclone 100baseTx
6700-671f : 3c905B Cyclone 100baseTx
6800-681f : 3c905B Cyclone 100baseTx

Stari karet rok 1998.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz