ip_masq problem; no memory available (a zhrouceni...)

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Pátek Březen 12 17:34:23 CET 1999

Dobry den,

dnes odpoledne stala't se mi tato vec. V logu (& na konzoli) se v
neptretrzitem sledu zacla opakovat tato hlaska:

Mar 12 15:16:48 ester kernel: ip_masq_new(proto=TCP): no memory available.
Mar 12 15:16:48 ester kernel: Problem: block on freelist at 0796fa10 isn't
free.

Po cca 20 minutach system zabredl uplne, prestalo fungovat i routovani.
Softwareovy shutdown neprosel, jedinym resenim bylo dojit do serverovny a
zmacknout si oblibeny Reset rucne...:(

Co by to mohlo byt? System je RH5.2, jadro 2.0.36, pameti jest 128MB. Coz
je vice nez dost, donedavna jsem jel na starsim stroji (stejne jadro,
RH5.0, 32MB), a teto zaludnosti jsem se nedockal...

					Diky & s pozdravem
						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.